پنج ایده‌ها که ممکن است تغییر بهترین راه شما درمان قطعی لک صورت

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

درج نیوز

پنج شنبه 26 مرداد 1402

پنج ایده‌ها که ممکن است تغییر بهترین راه شما درمان قطعی لک صورت

 

نسبت های مساوی از سرکه سیب، آب و عسل (حدود یک قاشق چای خوری از هر کدام) را باهم مخلوط کنید. چهار تا پنج قطره روغن بادام را با دو قاشق چای خوری آب لیمو، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری از پودر شیر مخلوط کنید. می توانید روغن بادام را به صورت مستقیم به پوست خود بزنید، آرام ماساژ دهید و از آن یک بار در روز استفاده کنید، بعد از ماساژ هیچ نیازی به شستن آن ندارید. برای چندین دهه است که روغن بادام شیرین به لطف تمام اسیدهای سالم و ویتامین های موجودش، برای درمان بیماری های پوستی است. یک قاشق سوپ خوری شیر و عسل را با هم ترکیب کنید تا حالت خمیری به دست بیاید و سپس آن را روی قسمت هایی از پوست صورت که لک دارد، قرار دهید.بهتر است این ماسک را به مدت 15 دقیقه روی پوست صورت قرار دهید تا اثر خود را بگذارد. کافی است یک قاشق غذاخوری جو دوسر یا جو ریز آسیاب شده را با دو قاشق غذاخوری خامه تازه و ۳ قطره اسانس اسطوخودوس مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید. خمیر را مطابق دستور بالا تهیه کنید.

شما همچنین، می توانید خمیری را با دو قاشق غذاخوری پودر چوب صندل، سه قاشق غذاخوری آب پرتقال و چهار تا پنج قطره روغن ویتامین E، تهیه کنید. این درمان به اندازه کافی ملایم است و می توانید دو بار در روز انجام شود. این ماسک ملایم روزانه، شما را از دست لکه های تیره پوستی خلاص می کند. یک لایه بردار طبیعی که به اندازه کافی ملایم باشد، برای استفاده منظم نیاز دارید؟ اندازه لکه ها ممکن است متفاوت باشد و در هر نقطه از بدن ایجاد شود. سه قاشق غذاخوری جو دوسر، یک قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری شیر است. بلغور جو دوسر، دارای خواص ضد التهابی است که، برای درمان مشکلات پوستی مناسب است. آکنه ممکن است به صورت جوش سرسیاه که جوش هایی با سر سیاه هستند، جوش سر سفید که جوش هایی دارای عفونت هستند، پاپول که برجستگی های قرمز کوچکی روی پوست هستند و پوسچول که جوش های چرکی با عفونت زرد یا سفید هستند باشد. این مخلوط را روی صورت خود بگذارید، با تمرکز بیشتر بر نقاط تیره، بماند تا خشک شود و سپس با آب گرم را بشورید. سپس آن را بشورید و سه بار در هفته انجام دهید. نیمی از میوه را مخلوط کنید و این خمیر را سه بار در هفته به صورت خود بزنید.

این مخلوط را روی صورت خود بمالید و اجازه دهید، تا نیم ساعت بماند و بعد آن را با آب بشویید. خمیر را روی صورت خود بمالید و حدود نیم ساعت اجازه دهید تا بماند. به همین دلیل بسیاری از کسانی که به داشتن پوست سالم و زیبا اهمیت می دهند، به دنبال سریع ترین راه برای از بین بردن لک صورت خود هستند. بسیاری از افراد به دنبال قرص برای درمان لک صورت هستند. لکه های پوستی ممکن است در هر ناحیه از بدن دیده شوند، اما بیشتر برروی شکم و صورت ظاهر می شوند. ملانین رنگدانهای است که به پوست شما رنگ میدهد. یکی دیگر از درمان های سرکه سیب برای پوست مشابه همان روش قبل است، اما باید یک روز درمیان استفاده شود یک قاشق چای خوری سرکه سیب را با یک قاشق غذاخوری آب پرتقال مخلوط کنید، اجازه دهید تا روی صورتتان خشک شود و سپس آن را بشویید.

خمیر را روی صورت خود قرار دهید و اجازه دهید تا حدود 40 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید و روز بعد باز انجام دهید به جای آن، می توانید چند توت فرنگی را له کنید و با یک قاشق غذاخوری سرکه سیب مخلوط کنید. راهکارهایی وجود دارد که به راحتی می توانید از شر لک های بهترین متخصص پوست و مو تهران صورت خلاص شوید. عواملی مانند استرس، خواب ناکافی، تغذیه نامناسب، مصرف دخانیات، آلودگیهای باقیمانده در منافذ پوست، جوشهای درمان نشده و از همه مهمتر قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از محصولات ضدآفتاب مهمترین دلایل به وجود آمدن لکهای پوستی هستند. در روش درم ابریژن، از ابزاری استفاده میشود که در قسمت انتهایی آن یک بخش چرخنده وجود دارد که با چرخش این قسمت روی سطح پوست، لایه سطحی پوست برداشته میشود. کسانی که پوست تیره تری دارند، بیشتر در معرض تغییرات رنگدانه پوست قرار دارند. این لکه ها معمولا در مناطقی که در معرض نور خورشید قرار دارند ایجاد می شوند، مانند: پوست صورت، پوست دست و پا، شانه و بازو ها. ملانین رنگدانه ای است که به پوست رنگ می بخشد و توسط سلول های پوستی به نام ملانوسیت تولید می شود. بزرگترین عامل ایجاد لکه های پوستی، قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و التهاب پوست است، زیرا هر دو وضعیت می توانند تولید ملانین را افزایش دهند.

برخی از مهم ترین ماسک هایی که منجر به درمان قطعی لک صورت خانگی می شوند، از موادی که پیش از این گفتیم تولید می شوند. گفتیم که درمان لک صورت بهتر است حتما زیر نظر پزشک انجام شود. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که آن را خشک کنید و سپس رنده کنید تا پودر شوند. همچنین، می توانید دو قاشق غذاخوری آب گوجه فرنگی و یک قاشق غذاخوری آب لیمو را باهم مخلوط کنید سپس آن را به صورت خود بمالید، صبر کنید تا خشک شود و سپس آن را بشورید، یک بار در روز این روش را امتحان کنید. یک روش درمان لک صورت با باترمیلک است. جوش پس از مدتی با مداخلات درمانی یا خود به خود برطرف میگردد؛ ولی درمان جای جوش از خود جوش به مراتب دشوارتر و هزینه بر تر است. حدود یک ساعت روغن بر روی صورتتان بماند و بعد آن را بشویید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط darj60 در ساعت 13:14

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::