آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «یه بار نشد گردن بگیری اگه اشتباه کردی»

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

درج نیوز

جمعه 7 مهر 1402

آهنگ جدید یوسف زمانی به نام «یه بار نشد گردن بگیری اگه اشتباه کردی»

متن آهنگ یه بار نشد گردن بگیری اگه اشتباه کردی یوسف زمانی

یه بــــــار نشد گردن بگیــری اگه اشتباه کـــــردی

همــــــیشه با این اخلـــاقا تنهاتــــرم کردی

ولـــــــی من همه جوره پای این کارای تو وایـــسادم

یــــــادم نمیاد ایــــــن یه طرفه بودنو من یاد تـو دادم

خــــُـــــب منم حدی دارم مثل همه آدمــــــــا

منــــــم تا یه جایی صبری دارم

ولی دوســـــت ندارم ببینم دارم کم مـــــــیارمMusicdel | موزیکدل

 https://musicdel.ir/single-tracks/204954/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط darj60 در ساعت 7:12

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::