متن ترانه گل سنگم از بهنام خدری (لالا لالا لالا گل نازم)

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

درج نیوز

پنج شنبه 20 مهر 1402

متن ترانه گل سنگم از بهنام خدری (لالا لالا لالا گل نازم)

لالالالا گل نازم بیا که دور تو قفس بسازم

لالالالا گل سنگم کی تورو آب میده قشنگم

لالالالا گل باغم تو رو کم دارم تو اتاقم

لالالالا بوی دریا تو قشنگی واسم مثه رویا

لالالالا بوی بارون کاشکی مال هم میشد دلامون

لالالالا بوی پونه نیستی بارونه

آخه دل من دل من دل من دل من کسی تو رو نمیخوادت

دل من دل من دل من دل من غمش نمیره از یادت

نمیاد آخه نمیاد دیگه تو خوابتMusicdel | موزیکدل

غیر تو مگه چی خواستم اینهمه غم بسه واسم

من دیگه بعد تو خط میکشم روی هر چی که بهش حساسم

میری و من میرم من از دست این غم دوری کشندست

کاشکی میشد روی اون همه خاطره چشمی که خیسه رو بست

آخه دل من دل من دل من دل من کسی تو رو نمیخوادت

دل من دل من دل من دل من غمش نمیره از یادت

نمیاد آخه نمیاد دیگه تو خوابتجوان ایرانی (irjavan.com)

 https://irjavan.com/%d9%85%d8%aa%d9%86-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%af%d9%84-%d8%b3%d9%86%da%af%d9%85-%d8%a7%d8%b2-%d8%a8%d9%87%d9%86%d8%a7%d9%85-%d8%ae%d8%af%d8%b1%db%8c/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط darj60 در ساعت 14:10

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::