آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

درج نیوز

دو شنبه 22 آبان 1402

آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم

متن آهنگ داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم مرتضی پاشایی

داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم من بهت حق میدم من حالتو میفهمم !♫!
داری دل میزنی دل میکنی تو کم کم من بهت حق میدم من حالتو میفهمم !♫!

 https://musicdel.ir/single-tracks/85914/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط darj60 در ساعت 9:9

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::