آهنگ جدید ماکان بند به نام «با این همه من عکس تورو هنوز رو دیوار خونم دارمش»

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

درج نیوز

سه شنبه 10 بهمن 1402

آهنگ جدید ماکان بند به نام «با این همه من عکس تورو هنوز رو دیوار خونم دارمش»

متن آهنگ ماکان بند با این همه من عکس تورو هنوز رو دیوار خونم دارمش

از دﺳﺘﺖ ﻣﻴﺪﻣﻮ ﻳﻪ دﻳﻮوﻧﻪ از آدﻣﻰ ﻛﻪ ﻣﻴﺸﻨﺎﺧﺘﻰ ﻣﻴﻤﻮﻧﻪ

ﺑﺎ ﻗﻠﺒﻰ ﻛﻪ ﺑﻰ ﺣﺴﻪ آﺧﺮ اﻳﻦ ﻗﺼﻪ ﺑﻪ ﻫﻤﻪ دردو ﻏﻤﺎش ﻣﻴﺮﺳﻪ

ﺗﻘﺪﻳﺮ ﻣﻨﻢ ﺷﺎﻳﺪ اﻳﻦ ﺑﻮده ﻣﺮدن واﺳﻪ ﻳﻪ ﻋﺸﻖ ﺑﻴﻬﻮده

ﻛﻪ ذره ذره آﺑﻢ ﻛﺮد ﻛﻠﻰ ﺑﻰ ﺗﺎﺑﻢ ﻛﺮد

ﺑﺎ ﻧﺒﻮدﻧﺎش ﻫﻰ ﺑﻰ ﺧﻮاﺑﻢ ﻛﺮد

ﻗﻔﺲ ﭼﺮا ﻛﺸﻴﺪی ﺑﺮام

رو ﻗﻠﺒﻰ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺖ دادﻣﺶ

ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﻦ ﻋﻜﺲ ﺗﻮرو ﻫﻨﻮز رو دﻳﻮار ﺧﻮﻧﻢ دارﻣﺶ

ﺧﺴﺘﻢ از اﻳﻦ دردی ﻛﻪ ﺑﻌﺪ از ﺗﻮ ﻣﻐﺰ ﻣﻦ ﮔﺮﻓﺘﺎرش ﺷﺪه

ﻋﺸﻘﻰ ﻛﻪ ﺑﺪ ﻛﺮده ﺑﺎﻫﺎم اﻣﺎ دﻟﻢ اﻳﻨﺠﻮری ﺑﻴﻤﺎرش ﺷﺪه

ﺳﺨﺘﻪ ﻗﺒﻮﻟﺶ ﻛﻨﻢ اﻳﻦ ﺣﺎﻟﻢ ﺗﺎ ﻧﻔﺲ دارم ﺑﺎﻳﺪ ﻫﻤﺮاﻫﻢ ﺑﺸﻪ

ﻫﺮﻛﻰ ﻣﻨﻮ ﺑﺒﻴﻨﻪ ﻣﻴﭙﺮﺳﻪ ﻛﻪ اﻳﻦ ﻋﺎﺷﻖ دﻳﻮوﻧﻪ ﭼﺸﻪ

ﻗﻔﺲ ﭼﺮا ﻛﺸﻴﺪی ﺑﺮام

رو ﻗﻠﺒﻰ ﻛﻪ ﺑﺎ ﻋﺸﻘﻢ ﺑﺖ دادﻣﺶ

ﺑﺎ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﻣﻦ ﻋﻜﺲ ﺗﻮرو ﻫﻨﻮز رو دﻳﻮار ﺧﻮﻧﻢ دارﻣﺶ

 

 آهنگ جدید ماکان بند به نام «با این همه من عکس تورو هنوز رو دیوار خونم دارمش»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط darj60 در ساعت 5:47

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :



صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::